Keskustelu

Suvi Rossi (ylläpitäjä)Rautalammin Rossit Jyväskylään9.1.2013 23.06
Hei sukulaiset!

Kuten 'Ajankohtaista'-alasivulla kerrotaan, Rautalammin Rossien sukuseura ry:n jäsenet kutsutaan sukukokoukseen ja sukujuhlaan 6.-7.7.2013 Jyväskylässä. Sukutapaamisen pitopaikaksi on valittu Hotelli Alba. Lauantain ohjelmaan kuuluvat sukutori, lounas seisovasta pöydästä, sääntömääräinen kokous, lähivesiristeily s/s Suomella sekä iltajuhla illallisineen. Sunnuntaina osallistutaan jumalanpalvelukseen Jyväskylän kaupunginkirkossa sekä lasketaan seppele Taipaleenjoen muistomerkille.

Mielenkiinnosta kysynkin, kuinka moni tämän palstan lukijoista aikoo osallistua tapaamiseen ensi kesänä?

Terv. Suvi Rossi

Irmeli Rossi-TiittanenRe: Rautalammin Rossit Jyväskylään5.4.2013 21.45
Kovin kiinnostaisi, kun ei kesäpaikalta Varkauden Kangaslammilta olisi kovin pitkä matkakaan. Jospa saisin Varkaudessa asuvan siskonikin mukaan.

Maija Rossia Rossinkylältä olisi mukava nähdä!

Anneli EinontytärRe: Rautalammin Rossit Jyväskylään7.4.2013 11.38
Kyllä kiinnostaa!
Voiko sukuseuraan kuulumattomia serkkuja houkutella mukaan? Jos vaikka hekin innostuisivat...

Suvi Rossi (ylläpitäjä)Re: Rautalammin Rossit Jyväskylään13.4.2013 13.13
Hei Anneli!
Miksipä ei, on aina mahtavaa saada uusia sukulaisia mukaan sukuseuraan, toivottavasti jopa jäseniksi saakka. Sukuseuran jäsenet saavat jäsenkirjeessä ohjeet ilmoittautumiseen ja osallistumiseen, koska kyseessä on kuitenkin myös sukuseuran sääntömääräinen vuosikokous. Lisäksi tietoa on kotisivujen Ajankohtaista-alasivulla.

Toivottavasti sukuseuralaiset saapuvat runsaslukuisina Jyväskylään!

Irmeli! Tervetuloa!

Suvi Rossi (ylläpitäjä)Re: Rautalammin Rossit Jyväskylään13.4.2013 13.15
Sukutapaamisen sunnuntain ohjelmaan on tullut sellainen muutos, että jumalanpalvelukseen osallistutaan Kuokkalan kirkossa, ja sen jälkeen seppeleenlasku on sankarihaudoilla Vanhalla hautausmaalla. Tämä tiedoksi kaikille!

Katariina GranatRe: Rautalammin Rossit Jyväskylään18.5.2013 10.05
Olen tulossa Jyväskylään serkkuni kanssa, toivottavasti sinne tulee paljon paljon serkkuja.
Sain jäsenkirjeen (22.4.2013), jossa kysytään, millaisen sukukirjan jäsenet haluavat.
No, ehdottomasti sellaisen, josta löytää omat tiedot, eli tiedot omasta sukuhaarasta. Pohdiskelen vain, kuinka tämä on mahdollista... Toinen asia, josta kannan huolta, ovat Amerikkaan ja Australiaan muuttaneet suvun jäsenet. En tarvitse kirjaan uusimpia eli nuorimpia polvia, mutta kyllä kirjasta pitäisi löytyä ainakin 1800-luvun lopulla ja 1900-luvun alun siirtolaisperheet. Taas pohdiskelen, kuinka tämä tehdään...jos tehdään.
Ja mielenkiinnolla odotan, miten toteutatte Jyväskylän Sukutorin! "Mahdollisuus tarkistaa omia sukutietojaan..." - tätä uskon monen odottavan.

Vastaa viestiketjuun

Otsikko:*