Keskustelu

Suvi RossiKommentteja sivujen ulkoasusta ja sisällöstä11.5.2008 7.07
Hei!
Kertokaa, mitä mieltä olette sivuista! Rakentelen näitä pikkuhiljaa, joten kannattaa käydä aina välillä vilkaisemassa, onko tullut jotain uutta.

ilpo.rossi (at) welho.comRe: Kommentteja sivujen ulkoasusta ja sisällöstä12.5.2008 10.49
Sivut ovat laadukkaat ulkoasultaan ja mielestäni riittävät rakenteltaankin - ainakin tässä vaiheessa. Rakennellaan tätä "julkistamista" eteenpäin.
Terveisin Ilpo Rossi

ilpo.rossi(at)welho.comRe: Kommentteja sivujen ulkoasusta ja sisällöstä12.5.2008 10.55
Sukuseuralaiset!
Kärkkäälän ja Jokelan maisemissa kukkasia viljelevä ja hauskaa kotisivua pitävä Pirkko otti yhteyttä ja kertoi sivustosta nimeltään http://www.kolumbus.fi/niittyvilla ; sieltä löytyy myös sivu http://kolumbus.fi/niittyvilla/rossinhistoria.html jossa on uusia kuvia sivun teemaan liittyen. Sivu ei auennut jostakin syystä vielä tänä aamuna mutta palataan asiaan! Kiitos Pirkolle yhteydenotosta!
Terveisin Ilpo Rossi

hannu.rossi@aina.netRe: Kommentteja sivujen ulkoasusta ja sisällöstä13.5.2008 22.20
Hei. Kiitokset vaivannäöstänne sukuseuramme hyväksi. Jäsentiedotteessa mainitsit, että tänne voisi olla salasanan takanakin oleva osio- mielestäni sinne olisi hyvä laittaa esim. aina päivittyvä "sukupuu" tai vast. Sivuston ulkoasu on aivan OK. Helppo käytettävyys on tärkein. Terveisin Hannu Rossi

outiam@welho.comRe: Kommentteja sivujen ulkoasusta ja sisällöstä16.5.2008 15.35
Hei kaikki !

Mielestäni sivut ovat tosi tasokkaat ulkoiselta olemukseltaan ja muutenkin.
Lämmin kiitos kaikille,jotka näkevät vaivaa sukuseuramme hyväksi.
Kauan eläköön Rossit !
Keväisin terveisin
Outi Salminen

Eevi MatilainenRe: Kommentteja sivujen ulkoasusta ja sisällöstä23.5.2008 18.42
Tervehdys Rovaniemeltä. Näytää nämä uudet sivut täyttävän selkeän ja helppolukuisuuden kriteerit, joten asia kunnossa. Mukava juttu tämä keskustelupalstamahdollisuus.
Minunkin puolestani suurkiitokset kaikille, jotka edistätte Rossin suvun
juurien asiantuntevassa tutkimisessa.

Vastaa viestiketjuun