Keskustelu

Eine RossiEloa keskustelupalstalle3.6.2009 21.18
On todella hienoa, että meillä on ihan omat sivut. Mietin tässä, miten saisimme tietoa näistä sivuista ja keskustelupalstasta levitettyä niin, että kaikenmaailmanrossit aktivoituisivat kirjoittelemaan. Pitäisikö etanapostissa lähettää tiedote sivuista jäsenille ja innostaa sillä tavalla vaihtamaan ajatuksia?

Ehdotan vielä, että sivuille perustettaisiin ns. julkkispalsta, jolla voisi olla vaikkapa sähköpostihaastatteluja Rosseista. Ehdotan Leena-Maija Rossin ja Hesarin toimittajan Juhana Rossin haastattelua. Markku ja Yrjö Rossikin voisivat kommentoida sitä, mitä Rossius heille merkitsee.

Miltä kuulostaa?

Suvi RossiRe: Eloa keskustelupalstalle6.6.2009 9.58
Hei! Kiitos kommenteista + ideoista! Jäsentiedotteessa kotisivujen olemassaolosta aina muistutellaan, mutta aktivoituminen onkin sitten eri juttu! Tätä kautta olemme kyllä saaneet näkyvyyttä, vaikka se ei olekaan näkynyt kovin paljon esim. keskustelupalstalla. Yhteydenottoja on tullut sähköpostiin, ja seuraan jopa uusia jäseniä.

Julkkispalsta on ilman muuta hyvä idea, ja siitä onkin ollut jo aiemminkin puhetta. Haastatteluina se voisi toimiakin, koska tuntuu siltä, että ihmiset eivät itse "vapaaehtoisesti" halua tulla esille!

markku.rossi@eduskunta.fiRe: Eloa keskustelupalstalle19.11.2009 13.38
Hei Eine!

Tiedustelit, mitä rossius merkitsee? Siinä on elämän perusasiat yhdessä nimessä. Rossi on Rossi ja sillä pärjää maailmallakin erittäin hyvin.

Markku Rossi

Katariina GranatRe: Eloa keskustelupalstalle23.3.2010 11.34
Minä olet löytänyt koko joukon "omia Rossejani" Pohjois-Amerikasta, ja Australiassakin heitä on.
Yksi keino rikastuttaa Rossien välistä keskustelua ja aktivoida näitä ihmisiä on ratkaista kieliongelma eli englanti käyttöön näillä kotisivuilla. He eivät omaksi harmikseen enää puhu suomea.

Vastaa viestiketjuun

Otsikko:*